Skrevet 17-01-2017 11:30 - Redigeret 13-11-2017 15:16
#16 - Skrevet 24-06-2017 18:31
Collectibles og secrets i spillet er ekstremt veldesignet. De er balanceret på en sådan måde, at man får lyst til at lede efter dem, fordi de er tilpas svære at finde / få fat i.#17 - Skrevet 24-06-2017 23:04 - Redigeret 24-06-2017 23:07
^Først ville jeg have ladet din sunshine kommentar om mindre tight controls ligge, men efterfølgende omtaler du tabt momentum efter longjumps i spillet og longjumps findes slet ikke i sunshine.#18 - Skrevet 25-06-2017 00:16
@Stelzig, det jeg mener med at miste momentum, er at Marios fart sænkes, når han lander. Jeg er klar over, at man umiddelbart efterfølgende kan longjumpe igen, men det ødelægger totalt den tilfredsstillelse, der var i longjumps i SM64. Det har de rettet i Odyssey.#19 - Skrevet 06-07-2017 09:34
<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="da"><p lang="ja" dir="ltr">???????0???????????????????????10?????????????…?????????GAME OVER??????? <a href="https://t.co/6oEia6LcVr">pic.twitter.com/6oEia6LcVr</a></p>— ??????? ????? (@mario_odysseyJP) <a href="https://twitter.com/mario_odysseyJP/status/882355099674132480">4. juli 2017</a></blockquote>“If Mario’s health drops to zero, or if he falls down a bottomless pit, you’ll lose 10 of your coins. But…! No matter how many times you’ll mess up, there’s never a game over.”
#20 - Skrevet 06-07-2017 09:52
^Det vidste vi nu godt i forvejen. Blev fremhævet mange gange under Treehouse Live..#21 - Skrevet 06-07-2017 09:54
^Nu har vi det også på skrift.#22 - Skrevet 06-07-2017 12:13 - Redigeret 06-07-2017 12:19
Jo mere jeg hører om dette spil, jo mere tamt fremstår det. Heldigt, at PS4 fik Crash Bandicoot Remastered.#23 - Skrevet 06-10-2017 07:43
En lille note omkring amiibo i spillet:#24 - Skrevet 12-10-2017 16:41
10/10 hos EDGE. Vanvid#25 - Skrevet 12-10-2017 18:41
#27: De gav også Galaxy 10 og det kan slet ikke komme op på siden af SM64. Men håber de har ret denne gang.#26 - Skrevet 12-10-2017 19:46
Krisp skrev:
#27: De gav også Galaxy 10 og det kan slet ikke komme op på siden af SM64. Men håber de har ret denne gang.
Galaxy 1 og 2 er langt bedre spil end 64, om end ikke ligeså indflydelsesrige for industrien. Men level design, art direction, controls og mechanics er så meget mere.
Du skal selvfølgelig have lov til din mening, men den formuleres som om Galaxy er slående dårligere, hvilket jeg synes er overdrevet. Kan forstå hvis du ikke brød dig om controls eller level design (som i mange tilfælde er mere indskrænket end 64)
#27 - Skrevet 12-10-2017 22:17 - Redigeret 12-10-2017 22:19
#1: Selv idag er der et stort publikum som dedikerer alt sin tid til at speedrunne Mario 64 og finde nye og hurtigere metoder. Spillet er tidsløst IMO. Jeg gennemspillede det igen med 120 stjerner sidste efterår og det holder stadigt 100.#28 - Skrevet 13-10-2017 16:05
^ De er bestemt mere lineære. Det er én af mine præferencer, så derfor er vi nok bare uenige. Jeg vil nemlig vove at påstå, at 3D World er én af mine favorit spil, og det meget lineært, selvom det stadigvæk er 3D#29 - Skrevet 13-10-2017 22:54
O-train skrev:
^ De er bestemt mere lineære. Det er én af mine præferencer, så derfor er vi nok bare uenige. Jeg vil nemlig vove at påstå, at 3D World er én af mine favorit spil, og det meget lineært, selvom det stadigvæk er 3D
Jeg synes også 3D World er langt bedre end galaxy. Men de slår ikke SM64’s sandbox baner.
#30 - Skrevet 14-10-2017 10:42
Personligt synes jeg, at både SM64 og Galaxy-spillene er helt igennem fantastiske spil. Det er svært at sammenligne dem, fordi de har så forskellig struktur. Det eneste 3D Mario, som jeg ikke er så stor fan af, er Sunshine.