KuvertLanceringstrailer for Wor...

KuvertN-club Streams: Uge 39

KuvertTales of the Shire: A The...

KuvertRugrats: Adventures in Ga...

KuvertTo nye figurer udgivet ti...

KuvertLevel-5 annoncerer Holy H...

KuvertLevel-5 annoncerer Inazum...

KuvertInazuma Eleven: Victory R...

KuvertDecapolice udskydes til 2...

KuvertLevel-5 Vision afholdes i...

KuvertDit seneste køb

KuvertXenoblade Chronicles 3

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertPokémon Unite

KuvertLegend of Zelda: Echoes o...

KuvertSonic

KuvertNintendo Switch

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertSony og Microsofts næste...

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1832
Online
Level: 5 (Cheep)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
AND
AND

951
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#7516 - Skrevet 17-10-2020 15:29

@Palsted - hvad måtte du slippe for Paper Mario 64 og er det med boks og manual? 🙂


ChiCkenEL
ChiCkenEL

1017
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#7517 - Skrevet 18-10-2020 12:42

Proshop havde et vandvittigt weekend tilbud der startede i fredags, til 59 kr fik jeg et sæt Nintendo Joy-Con (Pair) Neon Purple Neon Orange så jeg er kæmpe fan Smiley

Det var kun i få min der var det tilbud, så var prisen igen sat op til 600 kr eller hvor meget de nu normalt koster.


palsted
palsted

43
Offline
Level: 11 (Octorok)

1
1ups givet

#7518 - Skrevet 18-10-2020 18:52

AND skrev:
@Palsted - hvad måtte du slippe for Paper Mario 64 og er det med boks og manual? 🙂



Kun spillet hr AND. Tror faktisk jeg fik det til 800kr og blev sendt fra Sverige


AND
AND

951
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#7519 - Skrevet 18-10-2020 19:34

Stærkt nok! Tillykke med spillet - det bliver du med garanti glad for Smiley


HinKyto
HinKyto

1187
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

1
1ups givet

#7520 - Skrevet 19-10-2020 11:34 - Redigeret 19-10-2020 12:38

Jeg køber ikke særligt meget, som er interessant at vise frem, men synes nu, at dette er en undtagelse. Jeg har lige modtaget mit japanske eksemplar af Okami HD til Switch Smiley






Andreas Tarding
Andreas Tarding

7977
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7521 - Skrevet 31-10-2020 13:16 - Redigeret 31-10-2020 13:22

Playstation 4 Slim.

"Better late than never", må man i kattens grad sige! Men - hold da op, hvor jeg må indrømme, det føles som juleaften, i forhold til Xbox One, lol. Det er jo følelsen af, at der pludselig er spil - det føles helt seriøst næsten som, at have fået en ny Nintendo-maskine som barn. Det er jo en kæmpe hylde på >10 større spil, man pludselig kan vælge imellem.

Jeg starter med Horizon: Zero Dawn, og umiddelbart er min "spilleliste" så uklar - har Spider-Man bestilt, og overvejer God of War eller Death Stranding, for at afveksle lidt fra open world. Ghost of Tsushima er dog ekstremt fristende, men jeg tænker mig faktisk, at spille dette på Playstation 5, da det virker som grænsende til en cross-gen titel (og også har en next-gen patch bekræftet.)


Sillyyy
Sillyyy

3720
Online
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#7522 - Skrevet 28-11-2020 20:29

Har I købt noget nice den seneste uge? Smiley

Mine bedste køb er Pikmin 3 Deluxe til Switch på tilbud, og jeg havde tænkt mig at købe et Elgato Stream Deck Mini hvis det kom på tilbud. Men kortvarigt fredag nat havde Elgiganten sat Medium størrelsen ned til 777kr. så jeg købte den i stedet. Derudover købte jeg shampoo, en hoodie og et par gaver på tilbud.


JOEP
JOEP

79755
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#7523 - Skrevet 30-11-2020 09:15

Udover en trækvogn og en højstol til baby, har jeg købt The Last Campfire og Inside af spil. Men ellers har jeg ikke købt noget, men jeg kiggede heller ikke. Synes Black Friday er noget fis i Danmark, en totalt forfejlet strategi fra butikkernes side. Hvis de har råd til at køre "Black Week", så gør de det ikke rigtigt. Besparelser på 20 % er noget pjat, og det er så beviseligt at mange snyder med priserne, at det gør helt ondt.


Marddos91
Marddos91

1537
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7524 - Skrevet 30-11-2020 09:40

Jeg har fået købt en masse gaver til kæreste og resten af familien, men det er mest tøj og lidt legetøj i BR. Fandt sådan en Mario-figur, der kan flyve, som min nevø skal have, så den håber jeg går rent hjem Smiley


KJ85
KJ85

22213
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#7525 - Skrevet 01-12-2020 11:32

Jeg må indrømme, at det heller ikke lykkedes for mig at finde noget rigtigt interessant i forbindelse med Black Friday (Week) denne gang. Det var kun rent tilfældigt, at jeg endte med at købe noget i weekenden, da jeg var en tur i A-Z (Hjørring) med min bror.

De havde sat Bioshock: The Collection og Burnout: Paradise Remastered ned til 100 kr. i den butik, hvor de ellers skulle have kostet 229 kr. Det samme gjaldt på en lille håndfuld titler mere, men det var kun disse to, jeg fandt spændende nok til at købe personligt.


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7977
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7526 - Skrevet 01-12-2020 19:03 - Redigeret 01-12-2020 23:13

En Playstation 4 Pro, hvad jeg i beskedenhed nok må kalde en af mine mere uheldige køb. Trods "mindre støjende" model CUH-7200, og rensning, og det hele - man kan tydeligt se på nettet, at det ganske enkelt er et lotteri, om éns model har ineffektiv køler, og rensning/termisk pasta/øvrige "mods" hjælper lidt, men i andre tilfælde ikke, og støjen kommer ofte tilbage.

Når man stykker denne oplevelse sammen med de øvrige indtryk, man får af Sonys organisatoriske og designmæssige kompetenceniveau igennem mere end 10 år, bliver selv deres exclusive-spilbibliotek, svært at forsvare ejerskabet med - jeg beholder min PS4 Slim, og får gennemspillet PS4'ens bibliotek derpå, men det er godt nok nærliggende, ud fra bare en helhedsvurdering, at holde sig til Xbox. Microsoft er dårligere stillet forretningsmæssigt, i at eje færre spilstudier - og tilsyneladende er dette simpelthen deres eneste ulempe. Jeg drager det ikke ud i et kilometerlangt opslag, men næsten hvert eneste designelement af Sonys maskiner, kan tilsyneladende argumentere for, at deres helt almene niveau af professionalisme, simpelthen er mærkbart lavere end både Microsoft, og vist egentlig også Nintendo.

JOEP skrev:
Udover en trækvogn og en højstol til baby, har jeg købt The Last Campfire og Inside af spil. Men ellers har jeg ikke købt noget, men jeg kiggede heller ikke. Synes Black Friday er noget fis i Danmark, en totalt forfejlet strategi fra butikkernes side. Hvis de har råd til at køre "Black Week", så gør de det ikke rigtigt. Besparelser på 20 % er noget pjat, og det er så beviseligt at mange snyder med priserne, at det gør helt ondt.


Også mit indtryk - men Black Friday er vel i sidste ende et lignende forretningsforsøg Valentine's Day, som man (som jeg forstår det) også forsøgte at indføre som amerikaniseret almen shopping-event på det danske marked. Med .. Ret beskeden længerevarende success, lader det vist til. Smiley


ChampionOfWhat
ChampionOfWhat

548
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#7527 - Skrevet 02-12-2020 19:02

Mit sidste køb var Timespinner til Switch på eShop. Det er virkeligt et godt Metroidvania spil, især hvis man kan lide Castlevania: Symphony Of The Night.


Marddos91
Marddos91

1537
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7528 - Skrevet 04-12-2020 10:43

Jeg har ENDELIG fået købt DLC'en til Pokémon Sword! Smiley


The ultimate beast
The ultimate beast

3335
Online
Level: 20 (Moblin)

1
1ups givet

#7529 - Skrevet 04-12-2020 12:50

Jeg har købt Immortals Fenyx Rising og glæder mig til at komme i gang med det Smiley


Marddos91
Marddos91

1537
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7530 - Skrevet 04-12-2020 13:07

#7546 Du må lige give lyd herinde, når du har fået prøvet det! Jeg er selv blevet lidt hooked på det efter at have set anmeldelser, men vil hellere høre fra almene gamere, hvad de synes Smiley Er det til Switch eller én af de andre platforme?