KuvertLanceringstrailer for Wor...

KuvertN-club Streams: Uge 39

KuvertTales of the Shire: A The...

KuvertRugrats: Adventures in Ga...

KuvertTo nye figurer udgivet ti...

KuvertLevel-5 annoncerer Holy H...

KuvertLevel-5 annoncerer Inazum...

KuvertInazuma Eleven: Victory R...

KuvertDecapolice udskydes til 2...

KuvertLevel-5 Vision afholdes i...

KuvertF-Zero 99

KuvertDit seneste køb

KuvertXenoblade Chronicles 3

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertPokémon Unite

KuvertLegend of Zelda: Echoes o...

KuvertSonic

KuvertNintendo Switch

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1832
Offline
Level: 5 (Cheep)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
powerfull499
powerfull499

62
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7396 - Skrevet 21-10-2018 13:20

Jeg går ud fra, at du kigger på Amazon.de, og de snød også mig. Det koster ca. 70 euro for en brugt dock, men en ny koster 91 euro, hvilket er ca. det samme som i Danmark. https://www.amazon.de/Nintendo-2511666-Switch-Dock-Set/dp/B071992NQ2


BroSmash
BroSmash

1110
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#7397 - Skrevet 23-10-2018 08:54

Har lige forudbestilt pokemon lets Go og gik med eevee versionen for at prøve noget andet Smiley


martinmartin
martinmartin

1158
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#7398 - Skrevet 31-10-2018 16:25

I mit forsøg på at blive bedre til japansk, har jeg bestilt Seiken Densetsu Collection til Switch. Samt købt Sega Ages versionen af Phantasy Star fra den japanske e-shop. Versionen af Phantasy Star kommer nok op på den europæiske e-shop snart, da til min store overraskelse, er spillet allerede med engelsk tekst! Det måtte jeg selvfølgelig ændre i menuen, men det ligner endnu en klasse port fra M2, som er mestrene, når det kommer til at porte gamle spil til nye konsoller.


Goldmumfe
Goldmumfe

20
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#7399 - Skrevet 31-10-2018 17:10

Jeg har lige købt Pokemon Let's go Eevee til 387 kr inde ved proshop. Har ikke kunne finde det billigere, og har kun haft positive oplevelser ved at handle derinde indtil videre.


Nemy
Nemy

9814
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#7400 - Skrevet 01-11-2018 18:55

Har lige forudbestilt Smash Bros. Ultimate Smiley


ThePatrickBay
ThePatrickBay

8572
Offline
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#7401 - Skrevet 01-11-2018 22:54

Det gør jeg også nu med det samme Smiley


BroSmash
BroSmash

1110
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#7402 - Skrevet 03-11-2018 06:59

Har købt/forudbestilt Super Smash Bros. Ultimate Smiley


Marddos91
Marddos91

1537
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7403 - Skrevet 03-11-2018 13:38

Har købt The Division til Xbox One. Havde lige nogle Coolshop point til overs, så jeg fik det til 24,- kr. Smiley


JOEP
JOEP

79801
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#7404 - Skrevet 03-11-2018 22:28

Jeg er også hoppet på Smash Bros.-vognen og har forudbestilt det inkl. Fighters Pass. Fortrød at jeg ikke har købt Mario Kart 8 digitalt, så den fejl vil jeg ikke begå igen. Smiley


Michael
Michael

5961
Online
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#7405 - Skrevet 04-11-2018 22:09

Det stikker virkelig helt af med gode spil for tiden. Er så glad for jeg fik købt et 200 GB kort til Switchen her i sidste måned Smiley

Har den sidste uges tid købt Megaman 11, Transistor og Night in the Woods. Jeg har også forudbestilt Moonlighter (release i morgen!), Rogue Legacy (release tirsdag, wooh!) og Pokémon Let's Go samt Smash Bros Smiley Havde aldrig regnet med at jeg ville bruge min Switch så meget som jeg gør, men det er simpelthen så godt et produkt.


powerfull499
powerfull499

62
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7406 - Skrevet 23-11-2018 19:02

Jeg har lige gjort mit dyreste køb af elektronik nogensinde. Jeg har købt en MSI GS65-bærbar her på Black Friday for ca. 16 kilo, som jeg har haft kig på meget længe. Det er en tynd gamerbærbar, som har et virkelig godt design og så tilmed rigtig fin batterilevetid. Med andre ord en computer, som kan erstatte min studiecomputer og min nuværende gamer-computer! Fantastisk! Glæder mig til at den kommer Smiley.


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7407 - Skrevet 26-11-2018 08:12

Jeg endte med at købe Diablo 3 (Switch) til 299 og Wolfenstein 2 (Switch) til 249 her i weekenden, igennem CDON's Black Friday tilbud. Smiley


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7977
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7408 - Skrevet 06-12-2018 15:16

Smash Ultimate - og, usædvanligt for mig, som digital download.

Jeg har funderet frem og tilbage over hele "fysisk/download" sagen længe - og jeg har heldigvis fået udredt, hvad der for mit vedkommende, var endt som en komplet idiotisk evighedsovervejelse; Jeg har ingen intention om at sælge "evergreen"-spillene på Nintendo-maskiner. Den eneste mangel, jeg derfor ser at stå med, er at mangle spillets hylster, stående på en hylde; Så hvis dette er problematisk, kan jeg jo købe et tomt hylster på eBay, eller evt. trykke mit eget (da jeg jo allerede har betalt for spillet.)

Når jeg kigger tilbage på mine årevis af Nintendo-ejerskaber, konstaterer jeg meget enkelt, at jeg ikke bekymrer mig om spillenes cartridges, men højest om de synlige bokse - og så endnu mere, om minderne fra, at bare få oplevet spillene. Og herfra er konklusionen også enkel, hvad Steam desmere har lært mig igennem årene; Jeg får spillet spillene mere, når de er nemmere at tilgå, på enhver måde - og det er dét resultat, jeg leder efter, ved at betale for en spilydelse.

Så må Nintendos download-service evt. gå ned om 10 år, eksempelvis; Jeg har simpelthen stadig fået spillet flere spil, når jeg benytter en convenience-tjeneste, der nedsætter friktionen til spillet.


Marddos91
Marddos91

1537
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7409 - Skrevet 06-12-2018 15:52

Jeg købte i går billetter til Tenacious D til juni og et smut i Warner Bros. Studios til januar Smiley


powerfull499
powerfull499

62
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7410 - Skrevet 06-12-2018 17:02

Andreas Tarding skrev:
Smash Ultimate - og, usædvanligt for mig, som digital download.

Jeg har funderet frem og tilbage over hele "fysisk/download" sagen længe - og jeg har heldigvis fået udredt, hvad der for mit vedkommende, var endt som en komplet idiotisk evighedsovervejelse; Jeg har ingen intention om at sælge "evergreen"-spillene på Nintendo-maskiner. Den eneste mangel, jeg derfor ser at stå med, er at mangle spillets hylster, stående på en hylde; Så hvis dette er problematisk, kan jeg jo købe et tomt hylster på eBay, eller evt. trykke mit eget (da jeg jo allerede har betalt for spillet.)

Når jeg kigger tilbage på mine årevis af Nintendo-ejerskaber, konstaterer jeg meget enkelt, at jeg ikke bekymrer mig om spillenes cartridges, men højest om de synlige bokse - og så endnu mere, om minderne fra, at bare få oplevet spillene. Og herfra er konklusionen også enkel, hvad Steam desmere har lært mig igennem årene; Jeg får spillet spillene mere, når de er nemmere at tilgå, på enhver måde - og det er dét resultat, jeg leder efter, ved at betale for en spilydelse.

Så må Nintendos download-service evt. gå ned om 10 år, eksempelvis; Jeg har simpelthen stadig fået spillet flere spil, når jeg benytter en convenience-tjeneste, der nedsætter friktionen til spillet.



For mig handler det også mere om prisen. Fysisk er næsten altid billigere, ved mindre at man bruger tricks som at købe fra andre regioner. Men ellers giver jeg dig ret, - hvis man endelig skulle købe et spil digitalt, så giver det bedst mening ved de spil, som man alligevel aldrig har planer om at sælge alligevel.