KuvertThe Legend of Zelda: Echo...

KuvertLEGO Horizon Adventures u...

KuvertN-cast #234: Dommen over ...

KuvertCrow Country kommer til S...

KuvertLanceringstrailer for Wor...

KuvertN-club Streams: Uge 39

KuvertTales of the Shire: A The...

KuvertRugrats: Adventures in Ga...

KuvertTo nye figurer udgivet ti...

KuvertLevel-5 annoncerer Holy H...

KuvertLegend of Zelda: Echoes o...

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertSonic

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertF-Zero 99

KuvertDit seneste køb

KuvertXenoblade Chronicles 3

KuvertPokémon Unite

KuvertNintendo Switch

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1842
Offline
Level: 5 (Cheep)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#6886 - Skrevet 23-09-2016 15:30 - Redigeret 23-09-2016 15:31

Det er faktisk ikke mit køb eller min konsol - men min kære mor haha.

Hun fik desværre konstateret brystkræft (alt er vel nu og udsigterne er fantastiske, fordi det blev fundet i tidligt stadie - hun skal måske ikke undergå kemo, så det er jo fantastisk)

Men.. Grundet alt den ballade og dét chok, var hun sikker på én ting: Nu skulle hun altså spille Uncharted 4, fordi hun elsker Uncharted og The Last of Us - hun gad altså ikke vente mere. Så hun købte en PS4. Men ikke bare en hvilke som helst PS4:



Der var et godt tilbud (stadigvæk aktuelt) på Coolshop. 1TB samt spillet for 2650 kroner. Motivet ramte jo lige i hjertet og prisen var sgu helt i orden, så hun slog til Smiley Glad 54 årig mor haha.


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#6887 - Skrevet 23-09-2016 16:41 - Redigeret 23-09-2016 16:42

Sejt nok O-train med en gamer mor i den alder. Det gad min mor hvert fald ikke Smiley
Og dejligt at læse at det går godt med hende mod den lorte sygdom.

Mine egne sidste køb

Tradede Black Ops 3 og Horizon 2 ind til det nye Deus Ex
Og så har jeg købt The Conduit 1 og 2 og 60 spilledage til Final Fantasy XIV Smiley

Glemte lige Uncharted 4 collectors edition og Crash Bash CIB black label til PS1.
Og så har jeg da også købt mig en Atari 2600 inkl. ca. 30 spil Smiley


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#6888 - Skrevet 23-09-2016 16:41 - Redigeret 23-09-2016 16:42

Sejt nok O-train med en gamer mor i den alder. Det gad min mor hvert fald ikke Smiley
Og dejligt at læse at det går godt med hende mod den lorte sygdom.

Mine egne sidste køb

Tradede Black Ops 3 og Horizon 2 ind til det nye Deus Ex
Og så har jeg købt The Conduit 1 og 2 og 60 spilledage til Final Fantasy XIV Smiley

Glemte lige Uncharted 4 collectors edition og Crash Bash CIB black label til PS1.
Og så har jeg da også købt mig en Atari 2600 inkl. ca. 30 spil Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#6889 - Skrevet 23-09-2016 17:22

Spørgsmål:

Har nogen købt m afbetaling vha 'Viabill' - det er en mulighed på Coolshop, og jeg ser som udgangspunkt intet dumt ved det, da det er rentefrit op mod 2000 kroner. Jeg ville egentlig bare betale over en kort periode, men jeg overvejer lidt at anskaffe mig en N3DS vha servicen Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#6890 - Skrevet 23-09-2016 17:22

Spørgsmål:

Har nogen købt m afbetaling vha 'Viabill' - det er en mulighed på Coolshop, og jeg ser som udgangspunkt intet dumt ved det, da det er rentefrit op mod 2000 kroner. Jeg ville egentlig bare betale over en kort periode, men jeg overvejer lidt at anskaffe mig en N3DS vha servicen Smiley


Thetof91
Thetof91

1296
Offline
Level: 30 (Blooper)

0
1ups givet

#6891 - Skrevet 23-09-2016 17:35 - Redigeret 23-09-2016 17:56

#7013

Altså hvis der ikke er nogen ekstra gebyr/renter eller sådan noget kan det ikke være et problem,. Så længe du ikke trækker den over 24 måneder. Så er det jo bare dumt Smiley

Hvad jeg kan se kan man ikke gøre det på preorder ting Smiley Det er da lidt træls Smiley


Thetof91
Thetof91

1296
Offline
Level: 30 (Blooper)

0
1ups givet

#6892 - Skrevet 23-09-2016 17:35 - Redigeret 23-09-2016 17:56

#7013

Altså hvis der ikke er nogen ekstra gebyr/renter eller sådan noget kan det ikke være et problem,. Så længe du ikke trækker den over 24 måneder. Så er det jo bare dumt Smiley

Hvad jeg kan se kan man ikke gøre det på preorder ting Smiley Det er da lidt træls Smiley


JOEP
JOEP

79934
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#6893 - Skrevet 23-09-2016 18:51

At købe ting på afbetaling er aldrig en god idé. Ganske enkelt. Læs grundigt det hele kontrakten, der kan være noget med, at hvis det ikke er betalt ud på et par månder, så er der en ÅOP på flere hundrede procent, eller de har krav på noget, yadayada. Generelt er det en absurd dårlig idé at låne penge til forbrug, så hellere spare op i en kort periode og købe det direkte i stedet. Eller køb brugt. Du skal også overveje, om du nu også vil gøre det - du har jo tidligere vist, at du gerne sælger noget, hvis du ikke bruger det, og hvis du nu når det punkt igen inden den er afbetalt, så står du og betaler til noget, du ikke længere ejer.

Det er surt at være studerende, man har ikke mange penge, hvis man ikke har et studiejob og et godt sted at bo. Det giver ingen penge til forbrug, og så er det hårdt / nedern at være gamer...

Sjovt nok er det ikke helt det samme med mobiler i mine øjne, da du i forvejen står med et telefonabonnement, som så bare er højere i en kortere eller længere periode.

TL;DR: Køb ikke på afbetaling generelt, medmindre du er 100 % sikker på vilkårene.


JOEP
JOEP

79934
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#6894 - Skrevet 23-09-2016 18:51

At købe ting på afbetaling er aldrig en god idé. Ganske enkelt. Læs grundigt det hele kontrakten, der kan være noget med, at hvis det ikke er betalt ud på et par månder, så er der en ÅOP på flere hundrede procent, eller de har krav på noget, yadayada. Generelt er det en absurd dårlig idé at låne penge til forbrug, så hellere spare op i en kort periode og købe det direkte i stedet. Eller køb brugt. Du skal også overveje, om du nu også vil gøre det - du har jo tidligere vist, at du gerne sælger noget, hvis du ikke bruger det, og hvis du nu når det punkt igen inden den er afbetalt, så står du og betaler til noget, du ikke længere ejer.

Det er surt at være studerende, man har ikke mange penge, hvis man ikke har et studiejob og et godt sted at bo. Det giver ingen penge til forbrug, og så er det hårdt / nedern at være gamer...

Sjovt nok er det ikke helt det samme med mobiler i mine øjne, da du i forvejen står med et telefonabonnement, som så bare er højere i en kortere eller længere periode.

TL;DR: Køb ikke på afbetaling generelt, medmindre du er 100 % sikker på vilkårene.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#6895 - Skrevet 23-09-2016 20:48

^ Præcis mine tanker. Årsagen til jeg ville høre, skyldtes at jeg faktisk har råd, men jeg gerne ville opdele betalingen over 4-5 måneder, så jeg ikke føler mig for presset økonomisk i næste måned eller måneden efter Smiley Jeg tror nu heller ikke, at det sker, for jeg er ikke glad ved tanken om at låne generelt.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#6896 - Skrevet 23-09-2016 20:48

^ Præcis mine tanker. Årsagen til jeg ville høre, skyldtes at jeg faktisk har råd, men jeg gerne ville opdele betalingen over 4-5 måneder, så jeg ikke føler mig for presset økonomisk i næste måned eller måneden efter Smiley Jeg tror nu heller ikke, at det sker, for jeg er ikke glad ved tanken om at låne generelt.


JOEP
JOEP

79934
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#6897 - Skrevet 23-09-2016 21:32

Det er ikke helt det samme, men på MasterCard kan du kæbe noget og så opdele betalingen på rater. Det er en form for lån hos sig selv. Som studerende kan man vist få det gratis i de fleste banker. Dog er der renter på det "lån".


JOEP
JOEP

79934
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#6898 - Skrevet 23-09-2016 21:32

Det er ikke helt det samme, men på MasterCard kan du kæbe noget og så opdele betalingen på rater. Det er en form for lån hos sig selv. Som studerende kan man vist få det gratis i de fleste banker. Dog er der renter på det "lån".


JOEP
JOEP

79934
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#6899 - Skrevet 30-09-2016 10:49

To billetter til Metallica 5. februar... Smiley Relativt tilfældigt, men var åbenbart heldig, for der er udsolgt nu til alle tre koncerter - eller i hvert fald de to første.


JOEP
JOEP

79934
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#6900 - Skrevet 30-09-2016 10:49

To billetter til Metallica 5. februar... Smiley Relativt tilfældigt, men var åbenbart heldig, for der er udsolgt nu til alle tre koncerter - eller i hvert fald de to første.