KuvertThe Legend of Zelda: Echo...

KuvertLEGO Horizon Adventures u...

KuvertN-cast #234: Dommen over ...

KuvertCrow Country kommer til S...

KuvertLanceringstrailer for Wor...

KuvertN-club Streams: Uge 39

KuvertTales of the Shire: A The...

KuvertRugrats: Adventures in Ga...

KuvertTo nye figurer udgivet ti...

KuvertLevel-5 annoncerer Holy H...

KuvertLegend of Zelda: Echoes o...

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertSonic

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertF-Zero 99

KuvertDit seneste køb

KuvertXenoblade Chronicles 3

KuvertPokémon Unite

KuvertNintendo Switch

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1842
Offline
Level: 5 (Cheep)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
Thetof91
Thetof91

1296
Offline
Level: 30 (Blooper)

0
1ups givet

#6811 - Skrevet 27-07-2016 19:39

Har fået mig en fin ny Teemo statue! Smiley
Var til salg i en dansk samlergruppe, og den hoppede jeg hurtigt på, da en jeg manglede i samling! Smiley
Er mig bekendt en figur der aldrig har været til salg i nogen butik. Men en de gav ud for nogen år siden til forskellige folk der havde gjort noget godt for community Smiley



Og samlet sammen med alt det Teemo vi nu har Smiley



chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#6812 - Skrevet 28-07-2016 18:32

Legend of Dragoon på til PS1. Den sjældne PAL udgivelse Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#6813 - Skrevet 30-07-2016 15:02

Loppemarkedet på Charlotte Amundsens Plads var.. kedeligt. Der var rigtig meget, men priserne var ikke så attraktive. Især én bod havde alt det gode, men WAUW, hvor var det overpris. Jo, de ville gerne handle, hvis man købte mere, men priserne var dobbelt så høje, som dem man kan finde på ebay fx. Helt blæst.

Jeg fik dog et par ting til en virkelig favorabel pris. OG så har jeg samlet mit brev fra videregående uddannelse, hvor jeg er blevet optaget wooo! Glad mand i dag!


JOEP
JOEP

79934
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#6814 - Skrevet 30-07-2016 17:07

Ja, fandt også tingene dyrere end forventet, men så da Lego City Undercover til 100 kr. Købte det dog ikke.

Købte i stedet tre tegneserier: To i Shadowland-serien med Daredevil, og en Batman & Robin New 52 vol 1. 230 i alt.

Fik også nogle Streetpasses derinde. Smiley


Lasse085
Lasse085

599
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#6815 - Skrevet 30-07-2016 19:05

O-train skrev:
Loppemarkedet på Charlotte Amundsens Plads var.. kedeligt. Der var rigtig meget, men priserne var ikke så attraktive. Især én bod havde alt det gode, men WAUW, hvor var det overpris. Jo, de ville gerne handle, hvis man købte mere, men priserne var dobbelt så høje, som dem man kan finde på ebay fx. Helt blæst.

Jeg fik dog et par ting til en virkelig favorabel pris. OG så har jeg samlet mit brev fra videregående uddannelse, hvor jeg er blevet optaget wooo! Glad mand i dag!



Når du siger Loppemarked refererer du så til nørdemarked?


JOEP
JOEP

79934
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#6816 - Skrevet 31-07-2016 15:11

^Ja, det er det, han mener. Jeg tror også, at det er en misforståelse at kalde det et loppemarked, for det var ret mange etablerede sælgere, der var til stede. De ved udmærket, hvad tingene er værd, og derfor sætter de priserne højt, selvom det måske betyder, de ikke får solgt noget.

Jeg er overrasket over, hvor få N64-spil der var med kasser i nogenlunde stand.


Lasse085
Lasse085

599
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#6817 - Skrevet 31-07-2016 15:29

JOEP skrev:
^Ja, det er det, han mener. Jeg tror også, at det er en misforståelse at kalde det et loppemarked, for det var ret mange etablerede sælgere, der var til stede. De ved udmærket, hvad tingene er værd, og derfor sætter de priserne højt, selvom det måske betyder, de ikke får solgt noget.

Jeg er overrasket over, hvor få N64-spil der var med kasser i nogenlunde stand.



Jeg må indrømme at jeg ikke synes priserne lå højt. Et par steder lå de da lidt højt, men alle var mere eller mindre til at prutte med. Jeg synes at der var en del n64 spil cib i både fin og lidt mindre fin stand. Jeg fik selv hevet et par stykker hjem. Men jeg kan selvfølgelig også være farvet af at have lånt noget af en stand Smiley


Kalak Nuan
Kalak Nuan

82
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#6818 - Skrevet 02-08-2016 18:48

Så kom der endelig styr på de bonus items, der manglede i forsendelsen Smiley

Senran Kagura Burst - Life and Hometown Edition
Senran Kagura 2 Deep Crimson - Happy Boob Edition

De havde som fejl lagt 2xbonus items fra Life and Hometown Edition Smiley
Men heldigvis er der mega god kundeservice så selvom der var ventetid på det sidste, dukkede det hele op Smiley




JOEP
JOEP

79934
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#6819 - Skrevet 02-08-2016 19:50

Har lige hentet Harry Potter and The Cursed Child. Er spændt på at læse den, den er jo en ret usædvanlig bog. Glæder mig dog bare til at høre historien. Min hustru og jeg vil nok forsøge at få billetter til en forestilling i 2017, når de sætter billetterne til salg, men forventer ikke, at det er til at få dem.


ThePatrickBay
ThePatrickBay

8592
Online
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#6820 - Skrevet 02-08-2016 20:14

^ Min er på vej - bestilte fra England for et halvt års tid siden. Min kæreste og jeg har også mange gange snakket om at skaffe billetter til 2017-"sæsonen", da vi alligevel skal til London.


Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#6821 - Skrevet 02-08-2016 21:29

Kirby planet Robobot amiibo bundle Smiley
Kæresten betalte 60% af det, da han ikke kunne finde noget han ville have for sit til gode bevis i gamestop Smiley så det var lige en ekstra fødselsdagsgave til mig Smiley


DaneWolf
DaneWolf

60
Offline
Level: 7 (Korok)

0
1ups givet

#6822 - Skrevet 03-08-2016 11:24

Picachu Amiibo samt Super Smash Bros. Wii U og Pokkén Tournament. Har ikke fortrudt de køb. Smiley


Sillyyy
Sillyyy

3735
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#6823 - Skrevet 14-08-2016 13:33

Samsung Galaxy S7 Edge. Pokémon GO fik mig til at købe min første smartphone. Velkommen til 2010! ^-^

På fredag bliver mit nye simkort aktiveret, og så skal jeg ud og finde Pokémon med min bror.


Thetof91
Thetof91

1296
Offline
Level: 30 (Blooper)

0
1ups givet

#6824 - Skrevet 16-08-2016 21:29

Fik mig lidt nye funko pop star wars i GameStop i dag Smiley De udgaver af dem kunne jeg ikke lige lade være med at købe Smiley



Kalak Nuan
Kalak Nuan

82
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#6825 - Skrevet 18-08-2016 14:38

Så fik jeg indhandlet:
GunStar: Future Herores til GBA i C.I.B.
Ultimate Mortal Kombat til DS i C.I.B.S.
Mario & Luigi: Det min fødselsdag / 12 nye blikkenslagere (Dansk musik cd) SmileySmiley