Skrevet 13-06-2019 16:36 - Redigeret 19-05-2023 11:12
#151 - Skrevet 09-02-2024 08:09 - Redigeret 09-02-2024 08:10
Det er også sjovt, hvordan meget af underholdningen i Zelda-spillene, tit bliver at forholde sig til de mere kontroversielle designbeslutninger - der i dette spil, vel netop er, hvordan undergrunden er bygget op (altså genbruget, som jo ikke kun er hotspot-placeringerne, lightroots ift. shrines.)#152 - Skrevet 09-02-2024 19:56
Nintendo tilbyder et nærmere blik på de statuer, der ville have været præsente ved det udskudte Nintendo Live 2024, der nu er blevet udgivet digitalt:#153 - Skrevet 17-03-2024 21:31
Nu fik jeg langt om længe fundet det sidste Shrine. Det var i himmelregionen, hvor der bare handler om at finde de rigtige øer. Jeg brugte dog en guide til sidst. Og måtte lige se at få bugt med skyerne ved Thunder Isles, hvilket krævede at jeg fik klaret en side quest osv.#154 - Skrevet 27-03-2024 18:11 - Redigeret 27-03-2024 18:14
Jeg overvejer også at tage "rejsen" i spillet til delvis completionisme. Gjorde det aldrig med Breath of the Wild, men jeg synes, systemerne er blevet passende mere interessante i efterfølgeren her, til at det nu virker tiltalende. Har faktisk haft spillet henlagt lidt.#155 - Skrevet 29-05-2024 09:08
Videoen fra GDC, hvor udviklerne snakker om fysikken i spillet, er online nu: