Skrevet 04-01-2018 19:02
Hej alle N-club'bere#1 - Skrevet 04-01-2018 19:16
Prøv at genstarte din konsol. Hvis du har den i Sleep Mode for længe, kan den nogle gange ikke finde ud af det med nettet.#2 - Skrevet 04-01-2018 19:56
Hej JOEP#3 - Skrevet 04-01-2018 22:34
Prøv at slå flytilstand til, og se hvad den så siger, når du går ind i netværksindstillinger.#4 - Skrevet 19-01-2018 14:36
Hmm...#5 - Skrevet 19-01-2018 16:49 - Redigeret 19-01-2018 16:55
Arh - ja, det er selvfølgelig en omgang besvær, man lige skal igennem så! Til gengæld er dine save games, brugerdata og andet, formentligt i gode hænder - jeg fik selv at vide telefonisk, ved en lignende anledning, at de åbenbart har perfekt erfaring med at sikkerhedskopiere ens data til nye konsoller - selv da han én enkel gang, havde oplevet en fejlmeddelelse ved dette, var overførslen alligevel gået godt, lød meldingen, så du kommer (fingers crossed) kun til at opleve en smule ventetid som besvær. (Min erfaring er dog kun 5 og 6 dage, og endda hvis indsendt igennem forhandler - 2 forløb gennemgået pt.)#6 - Skrevet 19-01-2018 18:02
Da jeg sendte en joy con til rep tog det 1 dag#7 - Skrevet 20-01-2018 14:43 - Redigeret 20-01-2018 14:44
chessr skrev:
Da jeg sendte en joy con til rep tog det 1 dag
Det her er ikke lige så hurtigt overstået.
Jeg har selv haft en Joy-Con til reparation, hvor det kun tog et øjeblik, da jeg selv mødte op på Bergsalas adresse i Hvidovre. Denne gang er det bare ikke så simpelt, så jeg kan møde op med maskinen og vente mens de fikser den. :/
#8 - Skrevet 20-01-2018 16:06
Min erfaring med også fremmødereparation, af ting i den størrelsesorden (større problemer med større hardware), var, at han arbejdede næsten intimiderende hurtigt, selvom en hel konsol skulle åbnes og have dele udskiftet - jeg må have stået derinde i 10 minutter, højest.