Skrevet 08-02-2021 12:23 - Redigeret 08-02-2021 12:25
Hej alle I skønne medlemmer i klubben,Scipt execution is taking a long time.
Do you want to continue executing the script?
Cancel / Continue
Når man vælger continue hopper den imidlertid bare helt ud af processen, så jeg kan ikke rigtig komme til at gennemføre en handel, hvilket irriterer mig, og jeg tænker, at det vil gå ud over det digitale salg på konsollen her i Danmark, hvis det er et generelt problem. En enkelt gang kom den så langt, at jeg kunne sende anmodning om godkendelse til NemID-app'en, men så ville den ikke videre, da jeg havde godkendt på telefonen.
Jeg ved, at det kan løses ved i stedet at handle gennem nintendo.co.uk på en PC/mobilenhed, men det er vel ikke optimalt, og jeg kunne godt tænke mig at høre, om andre oplever samme problem ved handel gennem selve konsollen.
#1 - Skrevet 08-02-2021 15:52
Hvis man får koblet sit mobil nr til sit kort, så kan man stadig godt handle på eshoppen. Havde samme problem forleden, da jeg ville købe Fenyx dlc på switchen.#2 - Skrevet 08-02-2021 16:11
Jeg har også tilknyttet mit mobil nr til mit kort, og kan så også købe gennem konsollen.#3 - Skrevet 08-02-2021 16:23
Okay, så tricket er altså at benytte SMS-kode frem for app'en lyder det til. Rart at vide