KuvertNy trailer for The Smurfs...

KuvertLanceringstrailer for Mas...

KuvertLanceringstrailer for BZZ...

KuvertRomancing SaGa 2: Revenge...

KuvertNy trailer for The Plucky...

KuvertTales of the Shire: A The...

KuvertN-cast #231: Vi designer ...

KuvertMarvel vs Capcom Fighting...

KuvertGameplay-trailer for The ...

KuvertNy trailer for SpongeBob ...

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertLegend of Zelda: Echoes o...

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertPokémon Unite

KuvertSony og Microsofts næste...

KuvertSplatoon 3

KuvertAlternative nyheder

KuvertFilm med videospilsrefere...

KuvertMario & Luigi: Brothershi...

KuvertTilbudstråden

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

KuvertK> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
Sillyyy
Sillyyy

3685
Online
Level: 17 (Deku Baba)

3
1ups givet

#4051 - Skrevet 05-12-2019 15:40

Jeg købte endelig en Switch, og nu spiller jeg meget Pokémon Sword. Det er mit første rigtige Pokémon-spil siden Diamond til DS, og jeg synes det virker meget sjovere end det. Jeg kender ikke til de nyere Pokémons, så for mig er det næsten som at spille Pokémon for første gang. Jeg nyder det meget, tager det stille og roligt. Brugte de første tre timer på at lede efter en shiny Wooloo, Smiley


HinKyto
HinKyto

1167
Online
Level: 8 (Pirahna Plant)

3
1ups givet

#4052 - Skrevet 08-12-2019 15:04

Er lige bedyndt at genspille The Legend of Zelde: Breath of the Wild, men denne gang i master mode. Det er helt klart et af mine yndlingsspil, og fik mig interesseret i at spille spil igen, efter jeg gennem et par år havde mistet motivationen og spillede meget lidt. Jeg havde aldrig før spillet et Zelda spil, men jeg vidste, da jeg så gameplay fra det, at det var noget helt specielt. Spillet har fået meget kritik for bestemte valg de har truffet spil-designet, så som at våben bliver slidt og går i stykker. Personligt er det ét af mine yndlingsaspekter, da det betyder, at man skal planlægge sine kampe og vurdere, om det er det værd, at bruge sit nye, stærke våben her, eller om man skal gemme det til senere.

Det er klart at jeg er forudindtaget, når man tager i betragtning, hvad jeg lige har sagt, om at spillet fik mig tilbage i gaming, men at den formåede at gøre det uden at jeg i forvejen havde nogen tilknytning stil spilserien vil jeg mener siger meget om, at spillet er noget helt specielt. Om det er et mesterværk eller ej må folk jo selv bedømme, men det synes jeg personligt, at det er Smiley


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#4053 - Skrevet 09-12-2019 16:57

Jeg er lige kommet igennem A Hat In Time 100% inkl de to DLC’er. Et helt fantastisk spil, et af de spil som jeg har haft mest sjov med hele året. Meget unikke verdener, min personlige favorit er helt klart Mafia Town. Før jeg spillede spillet, synes jeg det lød helt gak, men de anderledes verdener i spillet fungerer faktisk meget godt. I starten der forventede jeg at man havde ca samme moves som man kender det fra Mario 64, da det er et spil lidt i samme genre, men man vænner sig hurtigt til de nye moves og styringen i spillet er meget præcis. Jeg vil endda vove og påstå at det er den bedste styring i et 3d platform spil i nyere tid.

Nu er jeg igang med Mortal Kombat 11 (story mode) og Destiny 2, begge på Stadia. Smiley


martinmartin
martinmartin

1158
Online
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#4054 - Skrevet 09-12-2019 19:10

Hvad synes du om Stadia, Krisp? Smiley

Jeg forsøger at undgå at spille, da jeg har eksaminer, ha! Men overspringshandler ved hjælp af combo trænning i Super Smash Bros. Ultimate.


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#4055 - Skrevet 10-12-2019 17:48

#4085: Det er fantastisk. Det spiller så smooth at man slet ikke forstår, at man ikke kører igennem en fysisk konsol. Og så ser det mega sprødt ud på mit 65” 4K TV. Smiley


kevin rostrup
kevin rostrup

66
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#4056 - Skrevet 11-12-2019 08:20

Dead by daylight switch dybt,dybt skuffet i forhold til xbox one versionen


TheJackrabbit
TheJackrabbit

104
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

2
1ups givet

#4057 - Skrevet 11-12-2019 12:14

Jeg har simpelthen støvet den gamle 3DS af igen for at springe tilbage til Shovel Knight. Den nye DLC, King of Cards, er jo lige landet, og indtil videre, synes jeg virkelig, det er godt, selvom Plague of Shadows nok bliver ved med at være min favorit, Plague Knight er bare så elskelig Smiley. Det spil har godt nok givet meget i forhold til, hvad man i sin tid betalte for det Smiley !


Marddos91
Marddos91

1512
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#4058 - Skrevet 12-12-2019 02:34

Jeg er langt om længe blevet færdig med Hey! Pikmin til 3DS. Det har været et hyggeligt lille spil, som jeg egentlig har nydt mere end forventet, og jeg har været i stand til at hive det frem og spille en bane i ny og næ uden at være "faldet ud af rytmen".

Nu er jeg et gennemført spil fra målet om 24 færdiggjorte spil i 2019 - jeg håber, jeg kan få taget mig sammen til at få gennemspillet Dragon Quest XI eller The Witcher III henover de næste 3 uger, hvor den heldigvis ikke står på alt for meget arbejde.


JOEP
JOEP

79323
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#4059 - Skrevet 12-12-2019 11:32 - Redigeret 12-12-2019 11:40

TheJackrabbit skrev:
Jeg har simpelthen støvet den gamle 3DS af igen for at springe tilbage til Shovel Knight. Den nye DLC, King of Cards, er jo lige landet, og indtil videre, synes jeg virkelig, det er godt, selvom Plague of Shadows nok bliver ved med at være min favorit, Plague Knight er bare så elskelig Smiley. Det spil har godt nok givet meget i forhold til, hvad man i sin tid betalte for det Smiley !


Det undrer mig lidt, at du kan spille det nu - 3DS- og Wii U-versionen af King of Cards burde være blevet udskudt i Europa, se dette.

Havde egentlig håbet at kunne trække min Wii U frem igen en aller sidste gang i aften for at spille King of Cards, men hvis det ikke er ude endnu, gider jeg ikke.

Edit: Nu fandt jeg endelig noget - et Tweet fra Yacht Club Games fra den 10., som siger, at KoC alligevel blev klar til 3DS og Wii U. Yay!


Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#4060 - Skrevet 21-12-2019 12:42

Ah... Asphalt 9... er lige blevet færdig med dagens første race. Smiley


 ŞųņņyŞpļąţ
ŞųņņyŞpļąţ

13
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#4061 - Skrevet 21-12-2019 21:18

Jeg har lige købt mig Forgotton Anne. Det er et super spændende gameplay og en virkelig god storyline. Jeg er nået til togstationen.

Andre der spiller?


Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#4062 - Skrevet 21-12-2019 22:58 - Redigeret 21-12-2019 23:00

Hej SunnySplat... jeg har også købt det. Jeg er bare ikke nået så langt. Min tid går med Asphalt 9 og Witcher 3 i disse dage og så er jeg ved at gøre hovedrent på mit micro-sd, så der er plads til RE5/6 og Alien Isolation. Smiley


martinmartin
martinmartin

1158
Online
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#4063 - Skrevet 22-12-2019 00:29

@Sunnysplat

Jeg har spillet det lidt, men jeg er ikke vildt meget til de cinematiske platformer, som det i min optik lægger sig i forlængelse af. Det er ikke nær så utilgiveligt, som Another World, men det gameplay siger mig ikke så meget. Det er dog meget flot!

Jeg spiller vist mest bare Super Smash Ultimate, men jeg har haft lidt i gang med Sekiro og Odinsphere.


Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#4064 - Skrevet 22-12-2019 08:08 - Redigeret 22-12-2019 08:09

martinmartin skrev:
@Sunnysplat

Jeg har spillet det lidt, men jeg er ikke vildt meget til de cinematiske platformer, som det i min optik lægger sig i forlængelse af. Det er ikke nær så utilgiveligt, som Another World, men det gameplay siger mig ikke så meget. Det er dog meget flot!

Jeg spiller vist mest bare Super Smash Ultimate, men jeg har haft lidt i gang med Sekiro og Odinsphere.



Super Smash Ultimate er dælme også godt. Jeg havde Super Smash på WiiU, men jeg syntes ikke, det var så sjovt dengang. Så prøvede jeg Ultimate på Odincin i år og jeg ved ikke, hvad det er, men det er bare hamrende sjovt nu. Det føles langt mere flydende og let at gå til. Desuden er der jo fyldt op til randen med fighters. Smiley


martinmartin
martinmartin

1158
Online
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#4065 - Skrevet 22-12-2019 13:28

Krisp skrev:
#4085: Det er fantastisk. Det spiller så smooth at man slet ikke forstår, at man ikke kører igennem en fysisk konsol. Og så ser det mega sprødt ud på mit 65” 4K TV. Smiley



I øvrigt tak for forklaringen! Det er rart med et indspark for en bruger, som kontrast til f. eks. Digital Foundry og lignende. Jeg er ikke rigtig målgruppen for Stadia (på grund af en blanding af spørgsmålet om ejerskab, Google og spiludvalget), men det er virkelig spændende i forhold til hvordan teknologien rykker sig.

@Park_Triolo

Jeg har kun spillet 3DS versionen af Smash 4, som jeg fandt ret imponerende. Jeg har dog spillet alt for meget Melée, som teenager til at kunne spille Smash med andet end en Gamecube controller, så på den måde gør Gamecube adapteren en stor forskel på min glæde ved Ultimate.

Det er vildt at der er så meget i det spil. Det forstår jeg ikke helt at det er lykkes.