KuvertN-club Streams: Uge 39

KuvertTales of the Shire: A The...

KuvertRugrats: Adventures in Ga...

KuvertTo nye figurer udgivet ti...

KuvertLevel-5 annoncerer Holy H...

KuvertLevel-5 annoncerer Inazum...

KuvertInazuma Eleven: Victory R...

KuvertDecapolice udskydes til 2...

KuvertLevel-5 Vision afholdes i...

KuvertNintendo patenterer mysti...

KuvertPokémon Unite

KuvertLegend of Zelda: Echoes o...

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertSonic

KuvertNintendo Switch

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertSony og Microsofts næste...

KuvertSplatoon 3

KuvertAlternative nyheder

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Tilbudstråden

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

3
1ups givet

Skrevet 06-01-2012 16:03

Emnet, hvor man kan poste et godt tilbud, hvis man ser et. Både de fysiske og online butikkerne har af og til rigtig gode tilbud, men det kræver, at man holder øje hele tiden. Derfor kunne det være fedt at have et emne, hvor man kan gøre andre opmærksomme på tilbud, hvis man ser et.

Mike JezZ
Mike JezZ

471
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1486 - Skrevet 16-03-2015 16:29

De har haft Dream Team til den pris i lang tid Smiley

Hvad sker der for at de fleste 3DS spil er Collect @Store?


Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#1487 - Skrevet 16-03-2015 18:57

Ja det er så fucked @Mike JezZ Smiley elgiganten har nærmest ingen spil man kan bestille online


Mike JezZ
Mike JezZ

471
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1488 - Skrevet 17-03-2015 13:35

Coolshop holder udsalg : https://www.coolshop.dk/spil+og+konsoller/vis+kun=in-stock,offer/platform=nintendo+3ds,wii+u/?sort=sales_rank+asc . Købte selv Ghost Recon til 3DS Smiley


Zondyke
Zondyke

1385
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#1489 - Skrevet 19-03-2015 08:21

Men deres tilbud er jo kun noget værd hvis man gider at købe deres skod premium pakke.. Hvilket virkelig er for latterlig.. Kan ikke tage det seriøst overhovedet.. De står og lokker med billige priser men man skal lige købe et dyrt medlemskab inden man må få tingene til den lovede pris.. Det er som en børnelokker der lokker børn med slik... FØJ!


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#1490 - Skrevet 19-03-2015 08:30

Ja. De er som en børnelokker der lokker børn med slik... Passende metafor for et firma der udbyder goder for dem med medlemskab. Slap dog af.


Sillyyy
Sillyyy

3715
Online
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#1491 - Skrevet 19-03-2015 11:28

Det er et nice medlemskab hvis man regelmæssigt køber fra Coolshop, så sparer man penge over tid. Da jeg købte min Wii U og nogle spil har jeg sparet nogle hundrede kroner på det, og når man har købt noget, modtager man rabatpoint man kan benytte senere. :3

At du sammenligner det med pædofili, er virkelig dumt.


Mike JezZ
Mike JezZ

471
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1492 - Skrevet 19-03-2015 14:52

Jeg giver ret i, det er totalt misvisende at vise prisen du kunne få hvis du betaler for medlemskab. De burde vise de rigtige priser, og derefter vise hvad man kunne spare.


Neffets
Neffets

68
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#1493 - Skrevet 19-03-2015 16:52

Jeg synes ikke det er direkte misvisende, når der står "Fra 149 kr." og man ikke kan lave et køb uden at skulle ind på varesiden, hvor begge priser er oplyst.

Men nok om det. Tilbage til de gode tilbud Smiley


Zondyke
Zondyke

1385
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#1494 - Skrevet 19-03-2015 19:47

Hvis man så bare kunne forvente at få de vare man bestiller fra Coolshop.. Har flere gange kigget forgæves efter ting. Andre gange har jeg modtaget smadret ting med posten på grund af elendig indpakning. For der efter at skulle slås med deres uduelige kundeservice i flere måneder for at få mine penge tilbage. For der efter kort tid efter opdage at ens bruger er blevet slettet fra deres side og alle ens surt optjente points er borte med blæsten..
Bestemt ikke et sted jeg har høje tanker om, og ikke et sted jeg vil bestille fra hvis jeg vil undgå bøvl og have tingene med posten hurtigt...


Asse
Asse

3897
Online
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#1495 - Skrevet 19-03-2015 20:58

Nu skal det hele selvfølgelig ikke handle om coolshop og deres service, men før vi vender os helt fra emnet vil jeg lige indskyde som kontrast til #1540 at jeg aldrig har haft andet end gode oplevelser med coolshop, det værende deres priser, medlemsskab eller kundeservice. Jeg forestiller mig dog at de fleste ved hvad de kan forvente derfra, da jeg vil tro at få ikke før har handlet hos coolshop, hvis man af og til køber spil online i danmark.


Zondyke
Zondyke

1385
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#1496 - Skrevet 19-03-2015 21:35 - Redigeret 19-03-2015 21:36

Så at modtage et brugt xbox360 spil når man har betalt for et nyt er ok at forvente eller hvad? Eller at man bestiller world of warcraft som julegave i november måned, og modtager et smadret spil med posten slut december hvor aktiveringskoden er brugt, og først får tilbudt sine penge tilbage i slutningen af januar måneder efter man er halvejs blevet kaldt en svindler er også ok?

Har mange andre eksempler fra tidligere episoder hvis det er..

Jeg syntes man burde kunne forvente højere service nivo og kvalitet af en dansk virksomhed.. Det er virkelig sørgeligt at det er så elendigt.


Asse
Asse

3897
Online
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#1497 - Skrevet 20-03-2015 00:50 - Redigeret 20-03-2015 00:51

Zondyke skrev:
Så at modtage et brugt xbox360 spil når man har betalt for et nyt er ok at forvente eller hvad?.



Det er måske lidt urimeligt at forvente at jeg kan udtale mig om hver specifik oplevelse du har haft med coolshop, men et brugt spil hvor man forventer et nyt er selvfølgelig ikke i orden. De sælger også brugte spil, det kan være du har overset at et spil har været markeret som sådan? Det kan jeg ikke udtale mig om.

Jeg har modtaget spil fra coolshop der er blevet beskadiget i posten, og jeg fik straks sendt et nyt cover ved henvendelse. Jeg vil antage at tilsvarende ville være gældende hvis det var hele spillet, cover, disc, etc. der var i dårlig stand.

Det er ikke min intention at ændre din opfattelse af coolshop, da det er tydeligt at du har dårlige erfaringer med dem - blot at vise andre at det ikke er alle der har oplevet det som du.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#1498 - Skrevet 20-03-2015 13:43

Seriøst stop nu. Hvis man vil omtale Coolshop eller andre butikker, så kan man lave en tråd eller gå ind på Trustpilot.

Tilbage til tilbud fra nu af

PS: Lad please være med at svare på denne besked eller andre, medmindre det har at gøre med et konkret tilbud!


Mic
Mic

292
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#1499 - Skrevet 20-03-2015 15:49

Jeg er heller ikke stor fan af Coolshops Premium medlemsskab, men i det mindste så prismatcher de uanset om man er Premium eller ej. Fik træ-coveret til new 3DS til 149 hos dem fordi Elgiganten havde dem til den pris (også selvom de ikke får dem på lager før midt-april). Super lækkert at kunne få em til en så god pris med det samme hos Coolshop


Dolby
Dolby

20
Offline
Level: 7 (Korok)

0
1ups givet

#1500 - Skrevet 22-03-2015 15:00

Wii U 2550 mAh, giver omkring 8 timers spille tid på gampaden til ca 122kr http://www.amazon.fr/gp/product/B00EZPU0E2
Wii U SSB Luigi controller til ca 128kr (Er udsolgt nu men kommer på lager igen d. 28)http://www.amazon.fr/gp/offer-listing/B00ND0E604/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new
Fragten er 8 EUR ca 60kr. Jeg kom af med 310kr(41,50EUR) Smiley